onsdag 7 juli 2010

Sköna Semester


Ja i måndags startade ju min semester på RIKTIGT! Och den startade med kanon fin väder. Vid halv ett på dagen åkte jag till Tiina för att dricka en kopp kaffe, men jag blev där ganska länge så de hann bli både kaffe och cider i solen på hennes altan. Riktigt skönt må jag säga! Härligt med lite tjejsnack oxå.

Igår va oxå en fin dag, eller den började fin men de mulnade på lite på kvällen men de va ändå jätte varmt. Hann med ut till Flatholm en sväng, och byta några ord med Marie och titta på lilla Leo som växer så att de knakar=)
Sen for jag hem och så kom Tica hit för att dricka lite vin med mig. De ve oxå mycket trevligt! Sitta i vår sköna soffgupp ute med ett gott glas Resévin lite ostar och kex och lite tjej prat=) Perfekt.
Ullis och Smulle kom oxå hit för att visa deras nya vrålåk. Shit vilken bil!! Nog va den stor alltid!=)

Idag är tredje dagen på min semester, och det är STRÅLANDE SOL ute och skit varmt.. Synd att klaga men jag va tvungen att gå in och svalka mig lite! Men snart skall jag nog ut och lägga mig på altanen en sväng och sola mina som alltid bleka ben=) Ett försök kan man ju alltid göra.
Ha en skön dag i solen gott folk=)
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar