fredag 16 juli 2010

Just nu....


Just nu sitter jag hemma och har fruktansvärt tråkigt. Men jag får väl skylla mig själv som inte hittar på nåt heller. Men jag känner mig inte helt pigg idag heller. Sockerchock eller nåt efter dagens fika, mått illa som ett svin.. Att man aldrig lär sig.

Jonas är på födelsdags kalas, jag fick nog komma med men jag hade faktiskt inte alls någon lust att sitta i en liten trång lägenhet i denna värme, inte heller på uteplatsen där. jag minns förra året, för då va de oxå skit varmt och jag har lite svårt för sån värme när man bara skall sitta och svettas. Nej fy..

Skulle mycket hellre vilja att Jonas skulle komma hem nu, jag skulle gärna va på stugan och dricka nåt glas rosévin med han och bara ta de lugnt och prata, och BADA... =)

Men men får se va som händer.. Köpte iaf ett nytt objektiv till min systemkamera idag!! Glad.. Och lite fattigare..=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar