onsdag 11 augusti 2010

4 år


Semestern är slut, jobbet har börjat. Jag har sökt två "nya" jobb fast på samma jobb.. Eller sökt är fel ord, men sagt att jag är intresserad iaf. Kan ju va kul och bra att prova på lite annat inom samma.. Ja inte alla som förstår va jag skriver nu...

På fredag har iaf Jonas och jag års dag.. 4år. Tänk 4 år tillsammans=) Jag e så glad. 4 år är väl kanske inte så jätte mycket.. Men för mig är det de...

Nä nu hinner jaginte skriva mer, jobbet kallar. För som sagt nu är semestern slut och de är tid för jobb igen. Men de är ju knappt ett år kvar nu till nästa sommar semester och jag längtar redan dit=)
Ha en fin dag...
Posted by Picasa

2 kommentarer:

  1. Tiden går fort när man har roligt, grattis i förskott

    SvaraRadera
  2. Tack skall du ha=)och visst går tiden snabbt när man har roligt=)

    SvaraRadera