lördag 7 augusti 2010

Nu kör vi...


Bild från igår nere vid båthuset=)

Hade en super nice kväll igår, båt till stan i det KANON FINA VÄDRET, middag på ångbåtsbryggan med Jonas Ullis och Smulle. Gick en vända på stan, åt glass, satte och sen vid knorring tog en kaffe drink och en cider=) pratde en massa skoj.. LIte roligt att få höra lite historia. Sen blev de båten till järsö för kaffe och konjak (och JA jag vet att de är fel stavat=)) samt lite likör till oss flickor. Sedan blev de båten igen ut en bit, kollade på stjärnor och båtar i natt mörkret.. Skön och lugn kväll med massa skratt.

Nu kommer jag och Jonas få fullt upp hela dagen, de skall sys, bakas, lagas mat hängas upp lite regn skydd eller tak, städas och förberedas. Ikväll blir de nämnligen lite par kräftis hos oss.. Näst sista semester dagen.. Nä fy ser inte fram emot att jobba igen. Nya grejer händer och jag har svårt för förändringar. Så funkar jag som människa.. Men nu släpper vi de och kör igång med kvällen alla förberedelser.
Posted by Picasa

2 kommentarer:

  1. Sänder en hälsning från Inger i köket på khs, kul att se dig !!

    SvaraRadera
  2. Inte alla dagar någon från så långt tillbaka i tiden kommenterar och känner igen än. Jag menar de går ju ett antal tonåringar där varje år=) Kul.

    SvaraRadera