onsdag 4 augusti 2010

Stilla mina behov...

Ja de har ju blivit ett hemskt trist sommar väder nu måste jag säga! Från att ha varit strålande sol och As varmt, till ett grått och svalt väder. Så de känns som höst. Sista semester veckan är det och de känns som att den blir bortkastad nu när de inte är sol. En sista minuten nu skulle sitta fint=)
Så för att stilla mitt tråk, så blev de en runda på stan idag igen. Men en snabb än. Jag hade tänkt klippa mig men tiden räckte inte riktigt till om man säger så.. Så istället köpte jag denna söta lilla burk!!!!=) Att något så litet kan göra mig så glad! Jag blir lycklig när jag får handla=) haha

Jonas och jag for till Kantarellen och handlade en sväng oxå, fan jag/vi måste börja skriva en handlings lista. Göra en vecko planering eller nåt.. De kan ju inte va så svårt! Skärpning nu..

Nä om jag skulle packa upp matkassen nu då som jag lämnade i köket. Och ta fram lite kyckling från frysen. Ikväll blir det thai kyckling soppa till middag. Gott, gott men inte särskilt somrigt.

Skall snart gå ut till Jonas oxå, och se om man kan hjälpa till med något.
Posted by Picasa

2 kommentarer:

  1. Äääälskar den här burken! Skulle passa himla bra på min diskbänk :) Kramar till dig!

    SvaraRadera
  2. Ja visst var den FIN!! Finns på Tyger & Sånt=) 12euro.... Så nöjd=) Kram

    SvaraRadera