torsdag 12 augusti 2010

Minnesvärd kväll..


Jag hade många roliga, riktigt roliga utekvällar denna sommar. En av dom roligaste kvällarna var måndagens RockOff. PARTY! Började lugnt med middag hemma tillsammans med Jonas Ullis och Smulle, Ullis körde oss in till stan för hon själv jobbade.. Jag och grabbarna satte oss på Arken Garden en stund och drack några drinkar. Efter de gick vi in till RockOff området.
Min vän Mikaela hade kommit till Åland samma dag och va ute och åt med sina syskon. Jag hade mess kontakt med hennes lilla syster och bestämde mig för att ge Mikaela en tidig 25års present.. Så Johanna fick med sig Mikaela till RockOff och jag betalade in henne...

Och jag hade så sjukt kul den kvällen, skoj, skratt, dricka, konsert, arken och en massa dansande!! Jag hade verkligen SÅÅÅ kul!! Svårt att beskriva mer ord hur roligt det faktiskt va och hur nöjd jag var med den kvällen. Jonas och hans vänner va oxå på Arken och alla dansade tillsammans.. Weihoooo=) Underbart... En toppen kväll och ett minne för livet=)

Nu är semesterns glada dagar slut, så även för min sambo som börjar jobba natt nu i natt.. Så de här blir min första ensamma natt på 7 eller 8 veckor=( fy va trist!!!!!!!!! Inge vidare alls.,.. Men sånt är livet... Man vänjer sig snart igen..
Men nu väntar sängen för mig.. Jobbet kallar tidigt imorn.
Såå godnatt för denna gång.
Posted by Picasa

2 kommentarer:

  1. Jaaa!! Gud va roligt va hade :) Verkligen! Massa kramar till dig!!!

    SvaraRadera
  2. Jaa jag håller med! Det var absolut en av de roligaste kvällarna någonsin på arken !!! :D tack för det brudar!!;)//JOHANNA

    SvaraRadera