söndag 29 augusti 2010

Utekväll..

Ja herre gud säger jag bara... Vilken helg... I fredags var jag till Tess som jobbar på mitt jobb tillsammans med några andra på mitt jobb=) Hade riktigt trevligt med dessa tjejer hemma hos Tess. Dock blev de lite väl mycket alkohol för min del!! Shit va bakis jag har varit, och gud va borta jag va när jag kom hem på natten. Ingen rolig historia vill jag lova. Så hela min lediga lördag gick åt till att försöka överleva på soffan=)
Så va lärde jag mig av detta, drick inte för mycket stark sprit för de e farligt.....
Har till och med känt mig bakis och trött idag.... Oxå min lediga dag, så än har jag knappt fått något gjort...

Hoppas att jag skall få se på The Hills snart! De borde komma idag. Missade ju det förra söndagen då jag va sjukt trött och sov... ?! =(

Nej om jag skall försöka göra någon nytta här hemma.. Typ slå igång en tvättmaskin kanske... De borde jag orka=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar