fredag 13 augusti 2010

En tanke bakom...=)

Idag har mitt hjärta och jag varit tillsammans i 4 hela år. Myyyyyyyys.....
Jag har fått en så himla fin kille, och jag älskar honom bara mer och mer (även fast vi kan va sura på varandra) för varje dag eller varje år. Man växer med varandra och lär sig hur den andre funkar.. Vi har ett tryggt och stabilt förhållande enligt mig iaf=) Jag vet att de är Jonas jag vill va med..
Jag blev så himla glad idag när jag kom hem, för då fick jag en fiiiiiiina blommor som de va en fin tanke bakom. 4 olika blommor för våra 4 år tillsammans=) De värmde mitt hjärta.. Sen fick ja även en film som jag velat se, och en cd-skiva. Glad...
Jag gick på stan en stund idag efetr jobbet för att hitta något passande till min kära.. Han fick Rosor av mig, en fiske film och 2 drag..

Ikväll har vi varit till Bamse med "gänget" och där bjöds de på bål, rökta flundror och andra godsaker.. De va riktigt trevligt! Synd bara att jag har haft huvudvärk hela dagen som även spökade för mig nu på kvällen. Den vill inte riktigt ge med sig. Men de skall väl gå bra bara man får sova lite. Min Kära for just på jobb=( trist... Men han kommer je hem om bara några timmar=) de går snabbt när man sover=)

Så nu säger jag godnatt för denna gång..
Och tack gulle för våra 4 år... JAG ÄLSKAR DIG MEST!
Posted by Picasa

1 kommentar:

  1. grattis gumman! Jag och freddy hade ju 4 år i juni. Tänkt vad tiden går fort! Vi skulle behöva träffas snart. Verkligen! Kram

    SvaraRadera