lördag 14 augusti 2010

En härlig dag


(Mallorca juni 2010)


Idag har jag harft en skön och mysig dag. Jonas och jag hade sovmorgon, alltid lika underbart. Åt frukost tillsammans i lugn och ro. Sen gick han ut för att jobba lite. Efter en stund kommer han in igen, Extrem värme ute. Så vi far ut på sjön istället=)
En tur till Föglö blev de. Underbart att va på sjön i de vackra och varma vädret. Vi hade tänkt köpa glass på Föglö men butiken hade hunnit stäng när vi kom fram.. Skit...
Så vi åkte vidare mot stan.
Där gick vi iland för att köpa glass och kolla hur de ser ut nu när dom bygger upp inför kommande volley tävlingar (ingen aning om hur de stavas=) ) Tog oss ett varv på stan med en glass i handen.. Mums.. Tjärglass e gott=)
Sen for vi tillbaka mot Lemland, tog i land på någon ö där vi la oss för att sola och vila lite.. Skulle simma oxå men vattnet kändes lite kallt och jag blev badkruka...=)
Men de va skönt att bara ligga där och ta de lugnt.. Jag gillar sånt.
Sen efter många om och men.. typ... Blev de bilen till stan, och middag på Niska.. Så himla gott plåtbröd (pizza)

Jag är nöjd med min lördag, har hunnit med att tvätta och dammsuga hemma oxå. Så inatt blir det att sova i rena sängkläder.Ffinns inge bättre än att lägga sig i en ny bäddad säng..!!! Myyyys.
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar