söndag 22 augusti 2010

Börjar med...


Idag börjar jag mitt inlägg med att Gratulera min lilla syster Matilda som fyller 16 år idag... Oj snart är hon 18 år!!! shit.. Grattis iaf..

Till dagens andra eller tredje då... Imorse när jag kom på jobb och parkerade bilen, så ställde jag en bit bort och kollade mot bilen.. Såg då ett träd som såg lite misstänksamt snett ut.. Åh så tänkte jag för mig själv, nåt kommer att hände med bilen nu när jag e på jobb, tänk om björken faller över bilen, kanske jag borde flytta den.. Men sen tänker man ju att man bara e knäpp som håller på..... Så jag går in och börjar jobba..
Efter nån timme ringer dom från Köket på jobbet,och säger att jag hade glömt något på morgonen när jag kom.. (?????? tänkte jag) Så sa hon i andra änden, ja du har nog glömt växeln.. Jag fattar först inget utan tänker att jag kanske har lämnat för lite pengar någonstans.. Men sen säger hon, du har nog glömt läggai en växel på bilen så den har rullat bak i A:s bil... DU SKOJAR!!! Nä de va inte skoj. Springer ner och ser att bilen då har rullat ca 8 meter kanske.. In i en annan bil.. Faaaaaan.. Men jag hade lite tur i oturen, för bilen som mondeon hade rullat in i var parkerad åt ett annat håll än va ajg va, så när bilen då har rullat bak på hennes, så hade hon svängt sitt däck när hon parkerat, så dragkroken på mondeon tog då alltså i däcket och stoppade en annars kanske dyr historia.. Så de blev "bara" lite små repor på mondeon och på den andra bilen.. TYPISKT!! Jag kände ju på mig att något skulle hända, men jag fattar inte hur det gick till.. För jag har alltid i en växel när jag parkerar, kanske väskan kom åt så att den for ur.. Hmmm....
Hade jag stått parkerad en ruta mer till vänster så hade bilden åkt ner i ett dike typ... Host host.. Så tur i oturen då..

Och nu då? Jag är så sjukt trött så att jag tror jag skall dö!! Här om dagen fick jag sova en stund efter jobb.. Jag som inte vill sova annat än på natten.. JAg tycker det är så löjligt att lägga sig och sova på e.m.. Men jag orkar inte va vaken!! idag efter jobbet gick jag och la mig igen, men sov nog bara 20 minuter innan jag åkte iväg för att få lite middag.. Men nu e jag hemma igen och skiiiit trött... Jag tro faktiskt att jag skall lägga mig och sova en stund till. Jonas är ändå borta, så varför inte.. Så kanske jag kan se en film senare.. Men de känns som att jag skall bli sjuk, förkylnings symptom... Samtidigt som jag har haft ont i magen i några dagar.. Kanske magen reagerar på de nya tabletterna från häslokost som jag tar=) hehe.. oj oj allt skall man prova... Men kanske jag måste sluta om magen skall hålla på så här, orkar inte gå runt och ha ont...

Men nej nu skall jag nog ta katten under armen och lägga mig i sängen...
Ha en mysig kväll
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar