måndag 2 augusti 2010

Mycket har hänt


Ja mycket har hänt, men just nu orkar jag inte riktigt ta mig tid till att reda upp bilder och berätta. Va iaf i Norrland hos farfar förra veckan. Körde dit på onsdagen och kom hem igår. Bilden här ovan är från när vi alla gick med farfar Dämsta runt. Han va något stolt att alla kom med. Promenaden tog två timmar, lite väl långt enligt min mening. Men men själv gör man de inte så ofta så en gång får man stå ut, han blev ju glad iaf.
Varit på två kalas och träffat lite släkt där uppe! Roligt var de när man så sällan ser dom.

Iågr när jag åkte hem hade jag med mig Anna (styv mamma) och Matilda (lillasyster) och när vi kom ut från Sundsvall hade de hänt en trafikolycka, en död. Fy va snabbt livet kan ta slut. Bara så där... Hemskt..

Men jag hade de bra i Norrland iaf! Får berätta mer sen och slänga upp mer bilder. Har ju även hunnit med RockOff.
Posted by Picasa

3 kommentarer: