söndag 15 augusti 2010

Vackert.


Så här vacker kväll var det då jag kom fram till min Farfar uppe i Norrland för ca 2 veckor sen. Så avkopplande att va där. Underbart vackert. Jag har ju flyttat runt ganska mycket, både som barn och som nu då "vuxen". Så hos farfar är de på någotvis "hemma" för de är de enda ställe som funnits sen jag föddes och som finns fortfarande. Han bor fortfarande på samma plats i samma hus.. De har funnits där jämt. För mig betyder det något.. En sorts trygghet. Jag fasar för den dagen då farfar kanske inte längre finns. Va händer då med Loön?? Kommer det att finnas kvar i familjen eller säljs det? Jag vill ha det kvar..


Nej hjälp va klocakn är mycket. Har suttit och pratat i telefon med min gullig kusin Rebecca, samtalet bröts väl ca 10 gånger. Men de va lika trevligt ändå att få prata med henne!! Så tack för de Rebecca. Hoppas de inte blir allt för dyrt=) Och jag hoppas att vi snart skall kunna få till en träff.. För guuuud så länge sen de va jag såg dig sist..

Men som sagt klockan är nu massor och jag måste väl gå och lägga mig.. om jag skall orka upp imorn.. Så godnatt för denna gång..=)
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar