tisdag 28 september 2010

En ny dag

Så var de då tisdag. Idag sov jag riktigt länge, för jag va så trött och jag har haft så ont så de va skönt att sova ut.. Imorse när jag vakande (11.45 host) så låg jag på mage!! Ett gott tecken.. Jag har inte legat på mage sen jag opererade mig! De betyder att jag inte hade lika ont i dag. Fantastisk känsla måste jag säga! Överlycklig, de är äntligen på väg åt rätt håll.

De har varit riktigt fint väder idag oxå, blåsigt men soligt och vackert.. Lyckades samla lite energi till att gå till ladugården där Emma va med Joy.
Fick borsta henne och sen hämtade vi Idde och så gick vi ut på en skog promenad! Underbart!!
Jag känner oxå att jag blir mer och mer avslappnad i hästen sällskap.. Även om jag kanske är lite spänd (är trots allt ett stort djur) men jag e inte på helspänn nu iaf. Börjar väl sakta men säkert lära känna henne nu och få lite mer förtroende.. =) Så de är lite roligt faktiskt.

Men nu är de kväll igen och jag borde städa upp i köket! Ser ut som ett slagfält..
På torsdag ar jag iaf nu bestämt mig för att åka till Sverige. Jag skall ha nya kläder nu! Nu vill jag inte vänta mer.. Jag behöver nya skor=) fina höstskor är min tanke. En vanlig jacka som är lite varmare. Har mest fin jackor.. Jag vill ha nya tröjor, leggins, tjocka strumpbyxor. Mössa.. Fin skor och nåt fint att ha på mig när vi skall på cancer galan på lördag (jag tror vi ska iaf) =)
Träffa mamma och ta en fika med henne.

Nä nu måste jag nog sluta.. Bloggen är konstig nu ikväll...

1 kommentar: