onsdag 8 september 2010

Min förlovningsring


Jag saknar min förlovningsring! Lämnade in den förra veckan då jag sett ganska länge att de är en bit på ringen som har en annan färg, de har stört mig lite men jaghar inte gjort nåt åt de.. Men nu är den inlämnad och dom skall fixa till det, så jag kommer ju att få tillbaka en jätte fin ring! Blank och fin. Men jag vill ha den nu! Jag är så otålig och orkar inte vänta. Samtidigt så känner jag mig väldigt naken utan den. Hoppas på att få den tillbaka denna vecka men annars blir de väl inte fören nästa vecka...=( skynda , skynda..

Imorn skall jag förresten och klippa mig, undrar va jag skall göra med håret denna gång. Förra gången klippte jag de bara rakt av då jag inte alls visste hur jag ville ha håret, de enda jag visste va att jag ville behålla håret långt. Så nu e ju håret bara rakt och långt, inte så snyggt, eller inte är de väl nåt fel de heller egentligen med de är lite trist. Jag vill göra mig lite höstfin känner jag.. Så vi får väl se om ajg vågar göra nåt eller om jag kör på feg klippning=)
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar