måndag 20 september 2010

Skörde marknad

Ja denna helg har de varit öppna gårdar här på Åland, och de har varit riktigt mysigt att åka och kika även fast vi kanske inte varit på så många gårdar. Men jag har aldrig varit tidigare så de va faktiskt jätte mysigt. Vår granne hade sin trädgård öppen, så dit var vi på fredag kvällen och kollade in ljusuppsättningen som dom installerat.. Eller inte dom utan en firma.. Riktigt fint, och vilken stor trädgård!
Tänker intre skriva om det allt för mycket nu för jag har några fler bilder att bjuda på bara jag skulle orka föra dom in till datorn.
Har annars varit ledig i helgen och de har varit riktigt skönt, är ledig imorn med. Men måste upp tidigt, skall ringa läkaren och höra hur de blir med min Op tid på tisdag.

Men jag har iaf haft en mysig helg, med gårdsbesök, middag, fika emd grannarna som sen övergick i en drink eller två och idag (söndag) så va jag med grabbarna och fiskade. Dock blev de ingen fisk. Men men sånt är livet.. Jo just de, nu tror jag att vi har en resa i mars oxå.. Blev bjudna idag till Österrike i Mars=)
Hoppas vi båda kan få ledigt så att vi kan åka med. Va tänk er va härligt.. Skida i Österrike.. De e inte alla dagar man gör det...
Godnatt nu=)
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar