måndag 27 september 2010

Måndag morgon..


Ja nu är de måndag igen, veckorna bara springer iväg. Ringde i morse och fick min sjukskrivning förlängd eftersom att jag fortfarande har ont. Finns inte en chans att jag skulle orka ta i och springa på i de tempot som mitt jobb faktiskt kräver.
Så nu blir jag hemma några dagar till, sen hoppas jag på att jag inte skall ha ont mer..
De va ganska kallt i huset när jag vaknade, kändes lite rått. Trodde först att jag hade glömt ett fönster öppet under natten. Men så var det inte. Så då tände jag en brasa och åt frukost i lugn och ro framför teven och bara njöt..
Jag älskar att vi har den möjligheten att elda inne, för det är så mysigt! Finns nästan inget bättre=)

Annars då, kom precis ur duschen, tog en lång skön dusch idag och gjorde till och med en hårinpackning. De va länge sen.. Så de va jag värd.. Lite vardags lyx sådär...
Måste till sjukhuset snart oxå för att hämta mitt sjukintyg. Och handla middag för några dagar behöver jag oxå göra..
Nå ja, ha en bra dag, nu tror jag faktiskt att jag skall ta några värktabletter och hoppas på att de onda går bort om ens för en stund=)
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar