onsdag 22 september 2010

Trött?!


Min lilla kisse har de bra=)
Idag känner jag mig trött, jag har ont, de känns som ett tryck vi hjärtat.. Opererade ju mig igår.. Allt gick nog bra.. Men därför har jag ont idag, och tycker lite synd om mig själv.. Mår inte riktigt toppen... Men de skall väl bli bättre. Har nu tre snitt, ett precis under naveln sen två på magen några centimeter under naveln.. Skall ta bort plåstrena ikväll när jag skall duscha.. Men usch jag är så känslig för sånt där. Skulle vilja att någon annan gjorde det åt mig, alltså att nån annan tar bort det och tvättar upp de och plåstrar om de på nytt så att jag slipper se det.. Jag ogillar blod och jag ogillar sår!!!!!!!

Så vi får se hur de går ikväll.. Är sjukskriven veckan ut nu.. Känns som att jag borde sova en stund. Sov nog hela dagen igår för jag va helt slut efter operationen och narkosen. Men eftersom att jag sov nästan hela dagen så kunde jag ju knappt sova i natt. Så nu känner jag mig trött samtidigt som jag har väldigt ont. Känner mig rädd att stygnen skall gå upp oxå, vet ju inte hur många stygn som håller ihop de ens?

Nä kanske de räcker med om jag slänger mig i soffan en stund och vilar, kanske slänga på en lam film eller nåt=) Perfekt!
Posted by Picasa

2 kommentarer:

  1. Usch då.. gillar inte alls att du for hem!! Jag sa ju att du skulle vara trött och ha ont.. men envisa Janni säg :) Men du sov säkert bättre hemma sen ändå. Man sover aldrig bra på sjukhuset tycker jag.
    Krya på dig nu!!
    Kramar till dig

    SvaraRadera
  2. Ja envis är väl rätt ord. Men vid närmare eftertanke så borde jag väl ha stannat över natten. För jag va nog bra slut.. Och ont hade jag. Och har ont nu med!! Så nu bara längtar jag tills de skall gå över! För man vet ju att de går över, men man vill ju att de skall gå snabbt.. Längtar till den morgon då jag vaknar och inte har ont=)
    Kramar

    SvaraRadera