söndag 26 september 2010

Vilken pers...

Oj hur mina två sista dagar har varit.. Fy va jobbigt. Min kropp är helt slut, magen är helt körd! Men de börjar ordna upp sig. Men jag känner mig så svag nu... Detta har inte varit roligt!
Annars då, ser ni va jag står med.. En häst=) va med och borsta henne (Joy) sen va vi ut en sväng i den stora kohagen tillsammans med Emma och Idde.
De va lite mysigt måste jag säga.. Joy som är på bilden va så himla kärvänlig.. De va lite kul=)

Fick just veta att en nära vän till familjen gick bort inatt=( så himla tragist.
Alla mina tankar till Thomas familj som har det tungt nu..
Ibland går det fort... Man hänger inte med, känns dumt att man har klagat över sin egen situation medans en annan fick kämpa för livet, men ändå miste det..
Nä det va verkligen tråkigt det här, så synd=(

Vila i Frid Thomas.

2 kommentarer: