torsdag 23 september 2010

Jag har ont och tråkigt.


(Jag när de va skörde marknad förra veckan)


Just nu har jag ont, ont, ont.. Värktabletterna hjälper inte känns de som. Och när jag har ont så spänner jag mig i hela kroppen, vilket resulterar i att jag alltså nu har ont i hela kroppen! Jätte skönt. Jag längtar nu till den dagen jag vaknar upp och inte har ont. Hoppas den dagen är imorn.
Skit tråkigt är det att ha ont eftersom att jag inte orkar eller känner att jag kan göra nåt! Haltar mellan datorn och teven.. Skit kul.. nej...
Jag skulle vilja pilla med blommorna jag har i krukor. Skulle behöva slänga iväg alla gamla blommor och sätta nåt höstigt och fint.. MEn jag orkar inte när jag har ont i magen.. Och sen e jag ju så jäkla paranoid och rädd att stygnen skall sprätta upp.. Herre gud säger jag bara. hur klarar folk av att få barn via snitt? Då skulle jag nog va död=) haha jag vet, jag känner mig skit ynklig nu..
Och trött på att sitta inne... Lyckades tvätta handfatet på mitt wc idag iaf.. Alltid nåt=)

En kopp kaffe skulle sitta fint oxå. Kanske jag får bjuda min karl på en kopp kaffe efter matern. Skulle behöva få igång magen. Eller jag vågar inte gå på wc.. Skärpning nu!
Posted by Picasa

2 kommentarer:

  1. Hoppas du mår bättre idag. Stygnen borde inte sprätta upp så lätt.. men jag vet hur det känns så att säga. Efter kejsarsnittet hade man väl typ 30-40 agraffer.. det var mysigt..
    Krya på dig nu vännen!! Snart mår du nog bättre ska du se!
    Kryapådig kramar till dig!!

    SvaraRadera
  2. Nej fy, bara att hoppas på aldrig kejsarsnitt om jag får barn nån gång i livet=)

    SvaraRadera