söndag 12 september 2010

Kolla...


Kolla va som går bakom vårat hus (en liten bit bort)
Helt plötsligt går de två hästar hos oss.. En tjej som behövde ha sina hästar någonstans för ett tag. Lite kul att se annat än kor på gården, dom här kan man ju klappa. Om man vågar. Jag har ridit i min ungdoms dagar och mina kusiner har alltid haft hästar, och jag har aldrig varit rädd för hästar. Men nu e jag väldigt reserverad, jag vill nog fram för att klappa dom, men en före detta vän skaffade en häst som inte riktigt va så rolig alla gånger och de har skrämt mig lite.. Men man måste ju komma över det med.


Nå ja hur som helst. Om en stund skall jag på jobb, jag har ingen som helst lust idag! Jag orkar inte va trevlig mot någon som inte förtjänar det känner jag. Så jävla trött på gnälliga människor som förväntar sig att man skall göra jobbet åt dom. Helvete vi har samma lön, gör din del så gör jag min... Åhhhh.. Nä fy för att behöva där ikväll.. JAg ser verkligen inte fram emot det, för igår sattes mitt humör för dagen... Tänk va en enda person kan göra mot ens humör.. Blääää

Har iag fått tillbaka min förlovningsring nu, den blev så fiiiiiiiiin och så blank! Underbart!
Nä men ni får ha en mysig söndag..... Så skall jag överleva min=)
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar