måndag 13 juni 2011

Bröllop 11.06.2011

Ja som sagt i lördags var det då dags att gå på bröllop, mellan Ulrika och Patrik.

Vigseln hölls i Lemböte kapell, dit hade jag aldrig tidigare varit och jag kan så här i efterhand meddela att jag hade helt FEL skor på mig när jag gick dit. Visst de gick, men höga kilklack i skog och terräng va ingen höjdare.. Och varmt var de, varmt som tusan!!! Men dom fick ju absolut en vacker dag att gifta sig på.. Inge regn...

Sen va fest på Bergkulla. Så detta är då jag och min stiliga karl som jag bara måste säga att jag Älskar över allt annat på denna jord.. !

Burdparet och dess följe kom med båt till festplatsen, säkert skönt för dom att få ta sig en tur på vattnet.. Kanske svalkade lite??

Och så puss förstås, båda två var så himla fina! Ett härligt sommarbröllop..

Tyckte att deras bordsplacering va lite rolig och personlig, de va alltså ett kort på än själv där man skulle sitta..

Och på baksidan var den en liten personlig hälsning! härligt av dom att sätta sig ner och skriva sånt. Och om nån undrar så var det på "kanal festen" som Ulrika och Patrik hade för ett antal år sen som Jonas och jag träffades första gången, och efter det va det Vi.. Eller ja vi dejtade väl efter de sen blev de vi=)

Gott med nåt svalkande att dricka =)

Fina och goda bakelser va de med..

Så de va vår lördag i lite bild och text. Jag älskar bröllop och skulle önska att man kunde få gå på bröllop varje sommar!=) Underbart att se kärlek spira och vackra klänningar. och att själv få klä upp sig lite.. Sånt e kul..
Så detta tackar vi för!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar