lördag 11 juni 2011

Sommar!!!

Ja nu är det verkligen sommar. Shit va varmt det va idag.. +29grader i skuggan och sen kändes det som 140grader i solen.. Men synd att klaga, man skall passa på att njuta när det är varmt.. Men de skulle kunna bli lite varmare i vattnet tycker jag. Så att jag kan börja bada!

Ikväll va Jonas och jag ut till flathom, hundarna badade, vi grillade och åt gott. Efter middagen så paddlade jag och Jonas lite kanot. De e kul, de måste jag tvinga med han på fler gånger nu i sommar.. Just nu skulle jag helst av allt önska att jag hade semester!! Jag är ledig från jobbet i 5 dar nu.. Men jag vill ha semester!! Jag behöver det.. Men jag får vänta lite till, snart är de min tur. Eller snart och snart, de är väl en månad kvar.. Tur att jag jobbar natt så att jag varannan vecka bara jobbar 2 nätter. Så de blir ju ändå lite som en mini semester när man e ledig dom där 5! Nä nu skall jag nog gå och sova... Bröllop står på schemat imorn (idag för klockan är över tolv)
Så godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar