måndag 27 juni 2011

Midsommar del 1

Så har det varit midsommar igen. Och precis som förra året så var vi på Järsö hos Ullis föräldrar.. Dom hade hon "kört ut" så vi fick hela placet för os själva =)

Ronja hitta sig en kille som hon kunde göra sig till för.. Sammanlagt va de väl 12 hundar tror jag.

På väg ner till bryggan för något svalkande att dricka och lite vattenskoter körning =)

Och så här såg då jag ut på midsommar.. =)

Här skulle jag oxå kunna bo..

Låg så vackert en båt under vatten ytan och de fick bli grabbarnas projekt att ta upp den.. De såg inte ut att va de lättaste.

Dom fick nog kämpa ett tag för att få upp den..

Min fina Ullis som då helst inte vill va med på bild men som själv tar miljoner bilder=)

Vi hade ju verkligen tur med vädret måste jag säga.. Och på självaste midsommarafton så var det inte allt för mycket mygg heller.. Jag är ju annars en myggmagnet. Blir anfallen av alla mygg..

Jag igen då... =)

Bilderna kommer inte riktigt i ordning ser jag, men va gör det..

Ullis tvingade med mig på en tur.. Och visst tusan var det roligt, jag kan inte säga annat! Skulle vilja ha en egen, men de kostar ju... Host... =)

Jax tittar på när vi skall kämpa oss iväg..

Och så bar det av.. De va roligt.. Men jag vågade inte köra själv. Nöjde mig med att åka bakpå..

Tjohoooooo......

Tårarna rann för att de gick så fort, men jag skratta nästan hela vägen! Detta va helt underbart!!

Väldigt nöjd.. Jonas hjälper oss så att jag kan stiga av..=)




Kul va de, lite blöt blev jag men jag skrattade massor..

Så detta var några få bilder av min midsommar. De kommer att komma mer bilder sen.. Men jag delar upp de lite så att inte inläggen blir allt för långa..
Hade hur som helst en super härlig midsommar, vädret gick inte att klaga på, inte sällskapet eller maten heller.. Sill lunch blev de först och sen på kvällen blev de grillat.. Hade de helt toppen, musiken dunka i högtalarna och stämningen va på topp. Och de bästa va allt jag va ledig HELA midsommar så jag kunde med gott samvete ha roligt och bara njuta..
Är ledig imorn till sen drar mitt 5 nätters vak igång igen..

2 kommentarer:

  1. Sv: absolut! Skulle aldrig köpa färdiga kakor/tårtor. Det är ju så jäkla roligt att laga själv! :) kanske inte bottnarna just men... Allt annat :)
    Bra, härliga bilder! :)

    SvaraRadera
  2. Ni ser ut att ha haft det hur mysigt som helst söt-Janni! :) Kram

    SvaraRadera