onsdag 1 juni 2011

Sommar och ett år sen!

Ja idag är det exakt ett år sen vi åkte till Mallorca och startade våran sommar med en veckas semester. Fy fan va underbart!! Tänk när man satt där på flyget, med förväntningar om den kommande veckan. Hur skulle rummet va? skulle de va bra väder? god mat? värme? Ja allt de där ni vet...

Goda drinkar hade dom iaf=) jag kan inte annat säga 'än att jag SÅ VILL ÅKA IGEN.. Vill komma bort och bara koppla av. Koppla bort alla vardag måsten och bekymmer. Jag skulle behöva komma bort, släppa en del tankar och bara va...

Utflykt med katamaran och snorkling va Jonas och jag på när vi var på Mallorca. De va fint. Men de kommer aldrig att slå när vi va i Mexico på katamaran och snorkling. Men de va vacker ändå och skönt.

Så idag är de alltså 1:a Juni, de är väl nu man kan säga att sommaren börjar! Skönt, igår va de faktiskt riktigt varmt i luften. Men de skall jag skriva om sen. Men vi välkomnar sommaren och drömmer om en resa=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar