måndag 27 juni 2011

Så var midsommar över.

Så va denna midsommar över för denna gång, och jag har haft en fantastiskt härlig hel helg men min kära och vänner.. Kanon bra väder har vi haft så det inte att klaga på nåt. Men jag berättar mer om de ikväll kanske..
Vi kom hem igår, och då fick jag som ny energi i kroppen, och som tur va så verkade Jonas och jag har tänkt på samma sak.. Så ut och fixa i ordning på altanen och runt om och sen rensa lite ogräs och fyllde odlingsbänken med jord som Jonas lagat. Så nu va de fixat, behöva mer jord bara och så insåg jag att jag vill ha lite mer krukor och blommor. Så tur att jag vakna ganska tidigt idag, då jag sovit ur uselt inatt. Så nu skall jag slänga i mig frukost och sen dra till staden för att köpa mer blommor och sånt fint..=)
Ha en fin dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar