tisdag 21 juni 2011

Mina "gamla" flickor..

Ja igår kom mina "gamla" tjejer hem till mig för lite tjej middag och mys. Gamla tjej gänget. Camilla och Cecilia bor ju annars i Sverige nu mera. Så detta va super trevligt. De är så roligt när vi träffas. De är alltid kul tycker jag..

Så vi lagade Taccos tillsammans, öppnade vin flaskan och sen va vi igång.. Gott med mat, kul att snacka både gammalt och nytt=) Jag hade verkligen jätte kul så de tackar jag för.. De va länge sen vi va samlade.. Malin kom över när hon hade slutat jobba, så de va kul att hon oxå hann komma. Blev ganska spontant och snabbt planerat. Men sånt e kul.
Så här i efterhand borde jag tagit de lite lugnt med vinet.. Jag mådde så jäkla dålig inatt och idag har jag varit helt slut, mått illa, och haft världens huvudvärk. Va upp en sväng och städade upp efter middagen som jag bara kallt hade lämnat framme igår. Sen tillbaka till sängen, för jag mådde så jäkla dåligt, så ja la mig i sängen och åt en glass och tittade på tv.. Sen sov jag lite till. Sen kom Jonas in för att fika så då gick jag upp och åt en smörgås och en glass till =) Sen när han gick ut för att jobba gick jag upp och la mig igen.. Så jag steg väl upp vid 16 tiden på riktigt idag =) Usch, va hemskt... Fy va dåligt jag mått och mår fortfarande dåligt.. Men KUL hade jag=)


Dessa fina blommor kom Cecilia med i handen.. Alltid fint med blommor! Jag måste köpa mer, ja blir så glad när man har lite fina snitt blommor hemma =)
Nä om jag skulle ta de lite lugnt igen nu då=) Och längta till morgon dagen så jag förhoppningsvis mår mycket bättre =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar