tisdag 14 juni 2011

Dagens funderingar..

Sitter då här framför datorn, har lite svårt att komma igång idag. Men ibland får man ta de lite lugnt. Imorn börjar jag ju jobba igen=/ Jag vill ha semester!
Sitter och lyssnar på en massa sommarmusik och längtar till midsommar!!
Sitter och tittar på bilden jag la upp oxå, fin i håret va ja, men synd att lockarna aldrig håller för mig! Men solbrillor. Jag måste använda solbrillor då mina pupiller inte drar ihop sig som dom ska när de är ljust. Men jag tycker ju aldrig att jag passar i några.. Jag tycker att de där e skit svårt.. Fast ingen ser mig ju när jag kör bil, men ibland kan de va skönt att ha dom på ändå så att man ser ordentligt.. Nå de får jag fundera på en stund till.. Ser att klockan tickar på och mitt tv program har börjat. Skall äta ett äpple och kika på våra bästa år innan jag sätter igång och gör nån nytta =)
Förresten så var de super många som va in och kikade på min blogg igår, men inte en enda kommentar.. Lite lustigt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar