tisdag 28 juni 2011

Min shopping tur igår.

Nu kom den här bilden i helt fel ordning. Men sånt händer ibland.. Köpte iaf denna söta kruka till nya utebordet..

Igår tog jag mig en lite shopping tur i stan=) spenderar byxorna va på där ett tag! Så denna söta ställning köpte jag och en blomma till det..
Välkommen hem till oss!

De här köpte jag oxå!! Har suktat efter det ett tag nu. Och igår när jag va till möbel butiken så fanns de bara ett kvar så jag hade inget annat val än att köpa det då=)

Och jag älskar det!! De är så himla gulligt och fint.. De skall stå på balkongen sen när den är färdig, så att jag kan sitta där och dricka lite morgon kaffe. Myspys.


Så här bor vi då.. Älskar sommar och vill ha sommar hela tiden!!=) eller nä de kanske jag inte vill, men jag skulle önska att sommar perioden va lite längre.



Och här kan man sitta en varm sommar kväll och ta sig ett glas rosé, de gjorde vi i söndags. Då kom Ullis och Smulle över på ett glas och avsluta midsommar helgen =)

Köpte lite gulliga hinkar som jag planterade lite blommor i. Jag tyckte att dom va jätte söta!

Och den här odlingsbänken har Jonas byggt.. De va meningen att jag skulle sätta lite frön i den nu, men fick precis samtal från jobbet och där va dom tydligen lite i panik efter folk. Så nu blir det att åka och jobba lite kväll då.. Har inte jobbar dag eller kväll sen oktober, då jag annars bara jobbar natt.. Inge problem på det viset, men lite synd när de är så här fint väder och sen kan ju inte jag säga nej.. Men men, jag kan behöva spara lite timmar ifall jag vill va ledig nåt.. Typ när vi skall till Cypern=)
SÅ nu skall jag väl börja göra mig i ordning för att åka på jobb då=/
Ha en bra dag i solen ni andra som är lediga.

2 kommentarer:

  1. Ert hus är fantastiskt fint!!! Avis!!

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Var har du köpt den fina ställningen med välkommsskylten? :)

    SvaraRadera