tisdag 14 juni 2011

Norrland?

Sommar och semester, eller än har jag inte semester. Det är typ en månad kvar.. Shit va lång det låter=/ Men bara att bita ihop, snart, snart är det min tur.. Att ta sig ett kallt glas rosévin, och bara njuta och ha de bra. Funderar på hur det blir med Norrland i år. Kommer jag att kunna åka upp? måste jag åka själv? skulle helst inte vilja göra det. När jag får semester börjar min lillasyster att jobba, så då kan inte vi åka. Vet inte om pappa har möjlighet att åka upp i sommar heller?!

Men jag längtar dit, sitta på denna brygga och ta de lugnt, andas, och bara njuta av allt de fina. Älvens lugn eller älvens ström vilket som.. Allt e bra.
Bada om de inte är allt för kallt i älven. Förra sommaren när jag va där så tyckte jag att de va lite kallt, men visst kom jag väl i till slut. Men efetrsom att vi va ganska många som va och hälsade på farfar så finns de inte en chans att varmvattnet räcker för typ 9 personer.. Så de blev att tvätta sig i älven, fast de är faktiskt mysigt!! Även om de kändes kallt=)

Nä nu måste jag återigen slita mig från datorn och försöka fortsätta pyssla på här hemma.. Jag hittar alltid på annat när jag skall städa... Alltid nåt annat som är mer intressant. !! Smäll på fingrarna skulle jag ha!=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar