lördag 23 februari 2013

2 dagar till BF

 Den här bilden tycker jag om... Den blev så magisk på nåt vis (enligt mig själv)
Idag är de bara 2 dagar kvar till BF coh nu är de så nära att man knappt tror på att de är så nära.. Har de verkligen gått 278 dagar? Har jag väntat så länge? ja de har jag ju faktiskt.. Eller vi =)
Denna lördag började jag på ett annorlunda sätt... Jag for med grannen på yoga till stan.. De va en lugn yoga så den passade ganska bra till oss två preggon.. Kanske man skulle ha hittat de där tidigare, de va ju ganska mycket fokus på andning så de kasnke är sånt man kan ha nytta av vid förlossning.. Jag måste lyssna på min avslappnings cd idag... OCH PACKA KLART BB VÄSKAN!!! tusan va jag drar ut på det.. =)

Min lördag blev genast sämre när jag upptäckte en sak med min Iphone..  När jag gick in på yogan så stängde jag av den helt så att den inte skulle börja vibbrera eller nåt.. Men när vi är klara och jag sätter igång den igen så saknas de en massa kontakter!!!!!!!! Va fan hände?? Jonas e borta (nog för att jag kan hans nummer utantill) men jag vet ju inte hur många nummer eller kontakter som är borta.?! Herre gud jag behöver ju ha mina nummer nu när jag kanske snart skall föda! Har ju min lilla lista på vilka som jag skall informera om när de är dags.. Och just nu saknas vissa av dom.. Förbannade telefon jävel!!!!
Hur kunde dom bara försvinna??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar