måndag 11 februari 2013

Söndagen som gick..

Ja den här söndagen började lite mindre bra... Vid frukost började jag må jätte illa.. Tog inte lång stund så hängde jag över wc stolen och kräktes:/ fy fan.. Men ja kände ju även att jag behövde kräkas, för ja mådde så illa å kände att de hår inte över om jag inte spyr.. Men efter de kände jag mig trött, skakis och lite svag.. Följde med Jonas på en morgon promenad me hundarna men sen fick de bli soffan resten av dagen!! De behövdes nog kände jag.

Fin ju tre twilight filmer av Mikaela i julklapp så ja bestämde mig för att se den första idag.. Alla tre filmer låg i ett fodral och ja tar den film som e närmst och som är som överst och de står disc 1 på den!! (bör tilläggas att jag ej sett dessa filmer förut) kolla iaf på filmen, men de blev å kännas som att man missat nåt, men hur skulle jag veta.. Men ja fastna vi ett ord på filmen.. Eclipse.... Men inte förens jag sett hela filmen fattar jag att de är den sista av dom tre filmerna jag fått som jag nu har sett!!! Suck! Typiskt mig! Men den låg ju som överst och de stod disc 1 så de va helt naturligt att ta den! Men de sög ju lite..
Nåja fick ju vila iaf.. Blev sen å titta på Taken 2 med Jonas. Va riktigt skönt me en slappar dag. På kvällen kom ja me på en hund promenad. Och de va första gången på länge som ja kunde gå hela vägen utan att stanna för att de gör ont.. Vilken känsla :) jag till och me små jogga en liten bit (kanske bebis vill ut då)
Hihi

Nu ligger jag iaf i sängen.. I mitten av sängen då jag har Felix på min högra sida (skadad och jag tycker synd om han) och på min vänstra sida har jag Wildah (tyckte synd om henne som blev paff över att Felix va i sägen) kan ju hoppas Felix vaknar till när Jonas kommer hem och vill ut. Annars får vi trångt i sägnen :) katterna tar ju inte lite plats i och Jonas gör plats åt dom :)

Men nu ska jag stänga mina blå å hoppas på att jag slipper magont.. Lite skraj då de känns lite frätigt i magen. Spydde ju inte långt efter att jag tog min medicin i morse så den kasta jag väl upp:/ men men..
Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar