fredag 22 februari 2013

3 dagar till BF

Med endast 3 dagar kvar  till bf så känns de bra =) Men jag börjar känna mig svullen i kroppen. Imorse när vi ba ut på hundpromend kände jag att fingrarna börja pulsera och sticka.. Och dom kändes jätte svullna..Och de gör ont i dom... Så nu kände jag mig tvungen att ta av min älskade förlovningsring innan den fastnar på fingret. Vill ju inte gärna klippa av den sen. Men de känns som att händerna börjar bli som klossar.. Snyggt =) nå ja kunde ju ha ringen till vecka 40 iaf =) så jag hoppas ju att jag kan ta på mig ringen sen igen när bebis är ute.

Idag skall jag mest ta de lugnt tror jag... Lite senare idag skall vi iväg för att grilla lite korv vid jonas brors stuga.

Har just suttit å ringt runt för att lokalisera felet me vart min kläd paket tagit vägen som vi beställt.. Jävla besvärligt att bo på denna ö och behöva tulla in allt,.. Men nu efter många om och men visade de sig att de va en enda siffra fel på nån avi lapp så vår betalning kunde inte hitta varan. Men nu skulle tullen ringa posten iaf och se till att mitt kläd paket bli släppt... Tjohoo... Så, när bebis föds har jag två nya tröjor som väntar på att få användas, och ett par snygga leggings som jag sen så småningom kan ha ...
=)

5 kommentarer:

  1. Här e d en evighet kvar till jag kommer i nå annat än mina gravidkläder.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja dom där leggingsen ja köpte kändes väldans tajta =) tror jag lämnar tillbaka dom =) och den ena tröjan va konstig form på, passa inte min kropp (tror inte den gör de sen heller) så en stickad tröja behåller ja.. Den kan ja ha sen =) Får se om jag får röven ur vagnen och skickar tillbaka grejerna.. Brukar inte va min starka sida att göra de.. =)

      Radera
    2. Nej, jag brukar å va lat me d. hm brukar jag skicka tillbaka för dom har så enkelt system :)
      mina gravidtröjor kan jag sälja för nu använder jag bara amningströjor... men gravidbyxorna bor jag i.

      Radera
    3. Jag får nog bo i träningsbyxor då kanske (för dom kan jag fortfarande ha) =) mina gravid leggings börjar alla få hål i sig.. Dålig kvalite! Och sen har jag endast två stycken amnings t-shirts... Bra planerat? men de löser sig väl.. Snart är de vår å då kan va har barnvagns rally längst Lemlandsvägarna =)

      Radera
    4. Har oxå 2 jogging/träningsbyxor jag kan ha :) Japp, d blir rally i lemland sen!

      Radera