torsdag 13 augusti 2009

3 År Tillsammans=)

Sommaren 2009.. Nu är de tre år sen vi träffades.. Vi träffades fösta dagen på Rockoff för tre år sen. Men de va inte där vi träffades. Utan de va på ett "kanal kalas" som ett annat par hade ordnat. hade först inte tänkt gå dit, men nu är man ju glad att man gick. Annars hade jag inte träffat denna underbara kille. (nu skriver jag detta inlägg sent på natten så de blir antagligen fel datum, men de rätta är nu 13/8) Jag älskar honom av hela mitt hjärta och jag är glad att jag fått tre år med han. Och jag hoppas de blir många år till..

Har hunnit med en del på dessa tre år... Vi har varit till MEXIKO=) vi har varit till tallin på en weekend vi har varit i finland och bott på hotell.. Vi har varit till Vemdalen och åkte skidor, vi har varit till Björnrike med ett gäng och åkte skidor. Plus en massa hemma skoj. Jag älskar att vi kan göra saker tillsammans! Följer en del bilder från vår tid tilsammans..

Mexiko 2007

Mexiko 2007

Mexiko 2007

Mexiko 2007

Mexiko 2007

Mexiko 2007

Mexko 2007

Mexiko 2007

Juli 2008 Rockoff

Juni 2009

Våren 2009

Björnrike 2009

Björnrike 2009

Björnrike 2009

björnrike 2009

Björnrike 2009

Min examen 2007 då kanske=)

hmm sommaren 2007?=)

Samma här=)

tallin våren 2009

Tallin våren 2009

Tallin våren 2009

Dinos sommaren 2008

Juli 2009 Rockoff

Juli 2009 Rockoff

Juli 2009 Rockoff..

Så här e vi.. Jag kan inte finna ord över hur lycklig jag är med honom. Jag är så tacksam att han finns i mitt liv.. (Vem vet annars vart jag skulle ha varit i dagens läge?!) Jag har ett bra liv, en underbar kille, ett fast jobb och jag får bo naturskönt.. Jag har nästan allt jag kan begära för tillfället..
Och jag är glad att jag får dela allt detta med min Jonas=)
Hoppas på många år till med dig!

Godnatt

3 kommentarer:

  1. Åhh vad fint inlägg.. Jag har också hittat till din blogg :)

    SvaraRadera
  2. Jag är helt övertygad om att ni kommer att få ett långt och lyckligt liv tillsammans, bara känner de på mig!! :) Ha en mysig helg! Kram

    SvaraRadera