lördag 29 augusti 2009

GRATTIS lillebror Rikard!

hehe här e han=) min lille bror som fyller 15 år idag.. KOmmer du ihåg de här Rikard? de va väl för 2 år sen när du kom med mig och Jonas till stugan och åkte lite ring=) Robert va oxå med..

Ja idag för 15 år sen blev jag återigen stora syster till en liten kille som heter Rikard.. Och nu är han inte så liten längre.. 15år.. Tiden går snabbt.- De va ett tag sen ja va 15...=)
De är moppe tider nu.. Jag hade aldrig en moppe, men de har ju du nu..=) Kör lugnt... Använd hjälm och tänk på att de är många som älskar dig!!


Ja gär e ni Du och Robert.. Duktiga va ni=) Lite kul att se er båda så glada.
Jag hoppas verkligen att du Rikard får en jätte bra dag..
Kom ihåg att jag Älskar dig.. Och jag skickar grattis kramar över havet!! Eftersom att jag inte kan va hos dig när du fyller år då jag måste jobba..

Tusen grattis till dig älskade lille bror...
Kramar från din storasyster Janni=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar