lördag 1 augusti 2009

Ledig helg!=)

Ja då var det fredag igen då.. Jobbade på dagen, de va mulet och jäkligt, men sen en stund innan jag slutade jobbet smög sig solen fram. Och det blev riktigt varmt... Jonas hade varit och handlat så jag kunde bara köra raka vägen hem.. Sen när jag kom hem packade jag väskan och så drog vi ut till stugan.. En skön kväll för oss själva va det tänkt..
Jag låg och solade och läste tidning=) drack rosé och fanta och bara njöt av vädret.. Jonas fixade med vildmarksbadet..

Sen grillade vi lite gott och satt och pratade.. Jag älskar sånt, och jag uppskattar SÅ när du tar dig tid att bara va med mig.. I love it!
Efetr middagen tog vi oss en tur med båten och åkte till Hag och hälsade på dom andra.. Dom skulle oxå grilla. Så vi satt där en stund i gräset och pratade med dom andra.. Drack nån cider och så i kvälls solen. Dock blåste det en del. Men men

Sen åkte vi tillbaka till stugan, där väntade ett varmt vildmarksbad.. Så mysigt att sitta där... Men tusan va mygg det var!!!! shit.. Sen blev jag en fegis. Skulle hoppa i vattnet, men jag tyckte att de va alldeles dör kallt.. Så jag hoppa ner i det varma badet igen med bara en fot doppad i vattnet=) haha..

Sen tände vi en brasa i stugan och pratade lite... Sen blev de sängen.. En skön fredagkväll..

Och nu är de lördag, sitter i soffan md datorn i knät, teven är på och Jonas är och fixar med grabbarna och handlar.. Jag känner mig trött... Skulle vilja sova en stund, men de känns dumt..
Får se hur dde blir ikväll nu då..

Hmm.. Hoppas alla får en trevlig helg, de skall jag försöka ha nu när jag e ledig=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar