måndag 17 augusti 2009

Min stackars kisse Vincent (obs starka bilder)

Min lilla kisse Vincent ligger helt utslagen i sin bur. Trött efter att han blivit sövd. VI åkte till veterinären idag på morgonen, han hade en stor knöl bakom örat. Fick en jätte trevlig veterinär tjej. Hon tyckte Vincent va så gullig och kelig. Och de e han ju. Grymt kelig min kisse. Så dom tog honom och sövde honom. Han hade tydligen blivit biten (igen) Mycket var och blod i den där så kallade knölen.. Som ni ser på bilden är han ganska trött.. Somna med tassarna ut efter att jag klappat på honom.. Han fick ligga i biren några timmar för han blödde så mycket. Vill inte ha blod på tapeterna.. Och sen behövde han få va ifred från andra katten och hundarna..

Här kommer såret... usch.. Ont!

Förstår inte varför han alltid skall råka illa ut. han kasnke är lite för kaxig för sitt eget bästa tror jag..=)

Lite trött när jag släppte ut han från buren.. Gulle kisse min...

Så nu va man lite fattigare igen... Tusan.. Men men de e ju sånt man får räkna med när man har djur.. Men nu hoppas jag han skall hålla sig från skador resten av året. Och så skall jag gå och se vart han tog vägen..

Så får vi se sen va denna dag har att erbjuda-.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar