söndag 2 augusti 2009

En lördag kväll på Byskär.

Ja ännu en lördag har sprungit iväg. Denna lördag började ganska lugnt.. Ganska ostabilt väder. Men till slut bleb de bestämt att vi skulle till Stens stuga och grilla.. De va fint där.. vacker utsikt.. De va en bra bra kväll men jag va ganska trött.. Skriver inte allt för mycket idag=)

Ser dukrigt ansträngd ut. Har solen i ögonen=) haha..

Och de blev ju fint väder sen... Riktigt fint.. Alla grabbar badade.. Inte jag av giltiga själ=)


Simtävling?!

I väntan på at grillen skulle bli färdig bjöds de på lite ost och kex... Drack lite cider och lysna på grabb snack.. Ensam tjej för denna kväll.. Men de gör mig inget. Alla är så trevliga...


Kom lite oroväckande mörka moln, men de blev inge regn tack och lov=) bara några droppar, men knappt märkbart..

Ibland är de ju så fint ute, med alla ljus och färger som finns.. Ochjag blir så besviken varje gång kameran inte fångar upp de ljus eller färger som mitt öga ser..


Senare när de blev mörkt fick grillen agera brasa, i med en massa ved och elda på bara, sten tog fram lite värme ljus.. De va ganska häftigt att sitta där i stugn i mörkret. för stuan är ganska högt upp och sen när de blev mörkt kom ju de stora färjorna som luýste upp.. Vackert att se måste jag säga...

Jag har sån tur som bor på Åland.. Även om jag ibland kan va skit trött på denna ö, för att de inte finns kläd affärer eler så.. Så är de ju så fint och lugnt här.. jag trivs jätte bra här och med mitt liv...
Och med den meningen avslutar jag detta inlägg-
Kommer precis ett nytt med söndagens aktiviteter..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar