lördag 15 augusti 2009

En Shopaholics bekännelse!


Yes äntligen har filmen kommit ut och jag har köpt den=)
Fick lön igår.. Och som vanligt så börjar de krypa och pirra i mina shopping fingrar. De är så varje gång, jag blir så sugen på att köpa allt jag kan hitta.. Gick en runda på stan när jag slutade jobbet.. Men jag ville köpa nåt till huset, men jag tog de lugnt och tittade både en och två gånger innan jag köpte något.. fast denna gång kan jag ärligt säga att jag inte köpte något.. Lika bra att vänta tills man verkligen hittar något man vill ha. Längtar lite till Ikea.. När vi byggde huset va vi ju dit lite titt som tätt så nu saknar man de... Vill dit!!!
Så de enda jag köpte igår va alltså en film.. Hehe.. Den passade mig perfekt.. Då kunde jag gotta mig i någon annas öde och drömma mig bort för en stund=)
Och enligt min smak så ve filmen bra. Men dock hade jag ju läst boken tidigar i sommras, men filmen va ju inte alls som boken.. Dom kändes helt olika.. Men men...
Jag e nöjd ändå=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar