söndag 16 augusti 2009

En lördag med målning av huset.

Ja igår var de lördag och fint väder var de. Perfekt målar väder. SÅ de va helt enkelt bara at ätta igång igen med målningen.. Måste, måste hinna få de klart snart!! Men de känns så mycket när man håller på. Men lite kul är de ju alltid.. Man känner sig ganska duktig efteråt iaf.

Att sitta och måla går oxå bra.. Ibland blir man lite lat=)

Som sagt de blir så fiiint när man målar de klart.. Fina vita knutar och vitt fint runt fönstrena. Ser ju mer färdigt ut.. När jag målat klart så var de tid för att laga middag. de blev en ganska sen middag. Men god=) jag lagade en paj med köttfärs och majs som var kryddat med tacokrydda, och sen sallad till. Riktigt gott.. För en gångs skull lyckades jag med blandningen av ägg och mjölk.=) nu skall jag komma ihåg den rätta fördelningen av de båda ingredienserna=) haha..
Sen blev de att vila i soffan lite.. Sen sängen.. Så de va min lördag. Hann med att tvätta oxå, kankse inte så intressant men nu är de gjort..

bye bye för denna gång..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar