tisdag 18 augusti 2009

Bitter, besviken, arg... hmm, ja allt på samma gång..

Ja...... Så här känner jag mig idag!!! Helvete.... Idag är en dag som jag känner mig fruktansvärt bitter!! Jag känner så mycket just nu att jag inte vet var jag skall ta vägen?! kan jag skriva allt jag känner utan att nån tar illa upp.. Antagligen inte.. De är alltid nån som tar illa upp. men ibland måste man få de ur sig.. Oavsett... Och just nu känns de som att de faktiskt Inte spelar nån roll om någon tar illa upp.. För de är bara mina tankar. Som jag delar med mig. Om nån känner på sig att dom tar illa upp SLUTA LÄS NU I SÅ FALL!!!!!


Hmmm igår hade jag ett trevligt samtal med Sonera.. Dom hade missat att skicka mig en räkning på 208 euro.. Dom sa att jag bara hade betalt 42 euro?! ja men va konstigt att jag betalat 42 då... Dom hade ju bara skickat en räkning på 42 och missat 208 euro. Så med andra ord hade jag alltså en telefon räkning på 250 euro på en månad.. VA!!!???!?!?!?!??!??! Är de klokt?????? NÄÄÄÄÄJ!!!! Jag är så satans bitter, för nu hamnade jag på att betala 440 euro i telefon räknigar denna månad.. HELVETE!!!!!!!
Åhhhhhhh va jag är frustrerad.. De senaste året har jag betalat ca 200 euro i telefon räkning PER MÅNAD.. Va blir de på ett år????? jo 2400 euro.. Med andra ord då ca 24.000 kronor på ett enda jävla år!!!
Jag är så arg just nu så attjag bara skakar.. Varför skall man va så snäll ibland...?! Va????


Hmmmmm den här sommaren har jag verkligen tagit mig en funderare på vilka som är mina riktigt vänner...????! Vem som har ringt mig under semstern? vem har hälsat på MIG? Vem undrar hur man egentligen har det?
Alltså just nu vill jag bara gråta för att jag känner mig så jävla besviken.. jag vet inte vad jag skall säga,tycka eller tänka?!?!?!? Tusen tankar..... Och man kan inte skriva ut allt heller.....

Men de finns en sak jag undrar?! Är de så jävla jobbigt att ta sig ut till Lemland.. har man hört den här förut?? " de e så långt till Lemland" Ja men HALÅÅ! vakna upp!!! Om ja har en kompis i stan, då är de fan lika långt för mig att köra till stan från lemland som för den i stan att köra ut till lemland... Är de så jävla svårt?! Åhh jag blir så jävla trött.. Å denna jävla avundsjuka som kan finnas.. Varför kan inte jag få hade bra utan att nån annan skall komma och kommentera de? Alltså ursäkta vad är problemet?!
OM JAG HAR DE BRA..... LÅT MIG NU FAN HA DE BRA DÅ!!!!!!!!!!!! Jag bestämmer själv hur jag vill ha mitt förhållande och hur jag vill ha mitt liv... DE ÄR MITT LIV!!

Nej nu skall jag nog sluta skriva innan de kommer ut allt för fula grodor... Men en tankeställare har man iaf fått under denna sommar...

Jag trivs annars med mitt liv här i lemland, jag har hittat en jag verkligen Älskar och en som verkligen Älskar mig tillbaka. Och för mig är de värt allt!!!!

Nä... nu räcker de...

3 kommentarer:

  1. Är inte avundsjuk på dina räkningar, fy bubblan va mkt!! Ett litet tips: Njut av det som betyder och strunt i allt annat.. Det finns många faktoror som bidrar till lycka, och ens riktiga vänner finns kvar oavsett vad som händer i livet!! kramar till dig

    SvaraRadera
  2. BRA skrivet Janni!! :)//Johanna

    SvaraRadera
  3. Men härriguuud vilken räkning!!!!

    Såhär kan man ju å tänka: om mickis orkar komma å hälsa på en ända från göteborg så kanske folk från stan också borde orka?! =OD

    Jag är skitdålig på att fara runt till vänner på besök efter att jag fick Aron. Inte kommer någon hit heller så de e luuugnt.

    Skönt att häva ur sig ibland! kram//Andréa

    SvaraRadera