söndag 2 augusti 2009

Söndag, en dag att ta igen de man missat.

Ja den här söndagen har verkligen blivit en söndag där jag(/vi) tagit igen de man velat göra men som inte blivit av.. De har ju verkligen varit kanon väder idag.. Sol och jätte varmt. Så vi tog båten och hämtade upp nästan alla grabbar som va med igår -2 tror jag..
Tog båten till stan, där vi hamnade på Pub Niska tror jag de hette=) de är ju så fint där, känna så mysigt där, men gud så varmt. Men jag skall absolut inte klaga! Jag fick ju va ledig=)

Så de va en av sakerna som man velat göra men som inte blivit av. Men idag hände de. Fick då äta deras plåt bröd.. Oj va gott de va!!! Vill dit igen... Dom har ju bara lådor som bord och stolar. Känns så häftigt måste jag säga.. en speciell känsla..
Så nöjd över att de äntligen blev ett besök dit..

Sen tog vi båten till andra sidan av stan, men innan dess åkte vi förbi Pommern..

Gick i land vid östra hamnen.. Har ju även varit lite nyfiken på detta ställe.. Så först fick vi dit för att äta lite glass. Satt oss ner i deras härliga soffor med en mjukglass i voffla=) Efter en stund blev nog alla lite sugna på att prova på golfen.. Så sagt och gjort.. Så blev det=)

Jag måste säga att jag va riktigt nöjd den nya mini golfen=)

Tycker de ser varmt och välkommnande ut..

jag vann dock inte denna gång. Men jag hamna väl trea tror jag=)

Sten gör ett försök.. Tror han kanske kom tvåa.

Bamse kämpar hårt han med..

Här fick jag många slag=) inte bra.. haha

Jag tycker att de ser så gulligt ut.. Efter golfen gick vi till Knorring.. Några grabbar tog nåt starkare att dricka medan vi gick på bubbel vatten=) solen titt fram... Alla tysta en stund.... hmm..
Hmm.. ja...... Sen kom vi på att man blir ju högst antagligen hungrig igen sen när man kommer hem. så varför inte äta middag i stan oxå.?! Och så blev de,.. Drack upp där på Knorring och sen gick vi tillbaka till golfen för att äta middag där.. Jag tog en taco sallad med en kall öl. helt bra..

Så min söndag har varit riktigt bra.. Imorn är de jobb igen. Jag behöver nog inte ens säga va jag känner inför det.... Hmm,,,,
Nej nu väntar min säng på mig. är trött....
Vi hörs=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar