onsdag 5 augusti 2009

Paintball...

Japp.... Paintball.... Fy fan va barnsligt kul de va!!

Igår (onsadag) åkte vi ut till Eckerö för att spela paintball. Jonas och jag åkte motorcykel dit.. Skoj=) Men iaf tillbaka till saken. Jag va nervös som tusan innan vi kom fram. För jag skulle va ensam tjej med 7 killar.. Kan nån förstå att jag va nevös?!?! Men sen när väl spelet hade kommit igång tyckte jag att de va SKIT KUL!! De sved nog till lite när jag blev "skjuten", men de va inte alls så farligt som jag trodde.. Så de va bara att spela på.. De här e nåt jag verkligen kan göra om.. Men herre guuuud va varmt det va!! Jag har nog aldrig svettats så mycket i hela mitt liv som jag gjorde då.. haha... illa=0)

Rakt fram står jag där och smyger.. Kanske skall berätta xoå att mitt lag vann=) kanske inte på grund av mig då=) men vi vann ändå. jag e nöjd med min insats..



peppra peppra=)
Ja här blev jag skjuten och fick helt enkelt lämna banan för detta spel.. Vill även berätta att jag va sist kvar på banan..=)

Nej de här va riktigt kul! Så de här kan jag absolut göra igen! hehe..

Godnatt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar