tisdag 8 september 2009

Drömma sig bort mitt i natten=)

hehe inte världens bästa bild kanske.. den tog väl inatt nån gång när jag hade fått lite energi=) dansa så att svetten sprutade.. De kändes skönt och befriande=) Undrar om de kan finnas nån form av dans terapi på Åland? De tror jag att jag skulle gilla..

De fanns en låt på skivan som gjorde mig extra glad och gav mig energi.. Den får mig att tänka på två saker..

1. Tunnelbanan i Stockholm.. (konstigt) hehe.. Men de finns en viss charm med dom små männen som står och spela och sen påminner de mig om shopping vilket oxå gör mig glad=)

2. Utlandet.. man kan drömma sig lite bort till ett varmt land en annan kultur, en strand med en mohito i handen (säkert felstavat de med=)

Och ibland måste man ju få drömma bort sig lite..
Skall försöka dela med mig av den låt som gör mig glad.. se om jag kan länka lite. Alla vet ju att jag inte är bra på datorer=)

http://www.youtube.com/watch?v=eoXPGk2T6bw

1 kommentar: