onsdag 23 september 2009

Tänk va man kan sakna ett djur.


Ja tänk va man kan sakna ett litet djur! Saknar min lilla kisse grymt mycket. De är verkligen en som fattas här hemma! Känns så himla tomt utan han.. Min lilla bebis Vincent. Önskar så att jag kunde vrida tillbaka klockan så att detta hemsak inte skulle ha hänt. Så att man lilla bebis skulle ligga i soffan igen..
Vincent hade en soff kudde som han brukade ligga på ibland.. Jag gillade de inte, för de blev så hårigt där han låg.. jag brukade försöka ta bort håret direkt när jag såga de.. Men nu ligger kudden där... Hårig.. Och jag kan inte ta bort de!!=( han finns ju kvar på kudden.. Kanske låter sjukt i andras öron.. Att jag sörjer en katt så här.. Men jag gör verkligen det! Guuud så jag saknar han.. Vill sååååå att han skall va hemma här med mig nu..
När jag ser bilder på honom vill jag bara lyfta han ur bilden, men de går inte... De går inte...
Nej nu skall jag försöka få in Mossa.. Vill inte ha henne ute.. Tror hon börjar fundera var Vincent är nu. Hon har suttit ute på trappan och kikar runt sig och lyssant. Precis som att hon väntar på att han skall dyka upp.. Väntar på att han skall hoppa på henne som han brukade göra ibland=)
Gulle kisse...
Hmmm... torka tårar och ropa in andra katten medans jag kan.
Sovgott
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar