måndag 21 september 2009

Varför???


Ja de e den frågan jag ställer mig hela tiden.. Varför???? Jag har ju alltid haft som regel till mina katter att på natten skall dom va inne...! Jämt har jag haft så.. Dock har jag väl nu under sommaren tyckt att de kasnek inte gör något om dom är ute. Men i den månjag kunnat har jag haft dom inne till Natten.. Vincent var ju dock en liten skrikare=) han ville va ute hela tiden.. Kom in, käka kanske gosa lite sen skulle han ut igen..
PÅ fredag kväll när jag kom hem från jobbet hade han legat och gosat med Jonas.. Lyfte upp han i min famn och gav han en puss. Sen hoppade han ner på golvet.. Och vill ut.. Jag släppt ut han... JAG släppte ut han...

Innan jag skulle lägga mig öppnade jag dörren, för Mossa va oxå ute. Hon kom in.. Men inte min bebis.. Varför ropade jag inte så att han skulle komma? Hade jag ropat hade han ju säkert kommit. De gjorde han alltid... Hade jag inte tid att vänta? Eller varför ropade jag inte på han?? Dumma dumma mig!!!!!
Vill ha honom tillbaka!!!!!!!!!!!!!!!! Fan va jag känner mig tom och ledsen i kroppen!!! Ångest över att jag inte ropade en sista gång...
Snyft!
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar