söndag 6 september 2009

Precis som de flesta........

Ja precis som de flesta börjar man väl sakta men säkert välkomna hösten. Och de finns väl inge bättre än att få tända lite levande ljus och bädda ner sig i soffan för lite kvälls mys..
Själv har jag haft en ganska jobbig tid nu.. Brukar aldrig bli höst deppig eller nåt sånt. Men nu har de varit riktigt upp och ner. Jag har känt mig så ledsen.. Gråter för ingenting och allting. Senaste veckan har jag känt mig så tom i kroppen. Sviken.. arg.. och ledsen.. och allt pga en så kallad vän. Trodde iaf att vi var vänner.. Men ibland kan man tydligen ha fel.

Men visst känns de tomt.. De e en som jag trott varit en av mina bästa vänner.. Men hon kunde tydligen inte acceptera att jag hade de bra. Och då kan jag inte va vän med en sådan person heller.. Men tomt som fan känns de.. Och ledsen har jag varit.. Men man får försöka gå vidare..

I övrigt har jag de bra!! Jag älskar mitt liv, och jag älskar att jag får dela de md Jonas. Men de har som sagt va varit lite jobbigt på vän fronten.. Vem är egentligen ens riktiga vänner?

Jag har varit ledsen oxå för att jag inte träffat min familj heller,.. Men de är inte alltid så lätt.. Men vem har sagt att liet skall va lätt..? Men nu skulle jag bara vilja bli glad igen.. Slippa känna all ångest. Slippa va ledsen över vänner som kanske inte alls är menade att va ens vänner.. hummm.. de finns lite att fundera på.. Men jag borde släppa allt snart för att må bra själv. Fö som de varit nu så har jag ite mått bra..
Men jag hoppas att allt skall vända..

Nej nu är klockan massor igen.. Är riktigt trött.. Känns som att jag måste va riktigt ttrött för att sova. För här om natten när jag la mig och va pigg så slutade de med att jag ite sov på hela natten.. Blir man galen då? Svar ja=)
Godnatt

2 kommentarer:

  1. du får plocka fram det vackra med hösten; alla färger som finns omkring i naturen och alla ljusen man kan tända för att skapa mysstämning!

    SvaraRadera
  2. Ljusen har flyttat in här också. Nu är det höstmys som gäller :)

    SvaraRadera