tisdag 29 september 2009

Mina nya skor=) wiiiiii


Yehhh... Va tycker ni om mina nya skor.?! Fan jag tycker dom är as snygga=) så nice!! Skit nöjd med mitt val av skor.. Gillar den rosa färgen!!! Dom köpte jag i Finland i helgen.. Bland annat....
Nu minns jag inte om jag skrivit va jag köpt.. emn jag kan skriva en gång till..
Dom här skorna då från Fred Perry. Sen mys tofflor från Esprit. Två tröjor från Vero Moda. En T-shirt och en kofta från H&M. Sen ett diadem och två hårband samt ett halsband ån Glitter... Gillar mit nya diadem skarpt oxå. En liten rosett på. Skit gulligt!!

Sitter och lyssnar på David Guetta ft. Akon- sexy bitch. Den låten är ju SÅ bra. Snacka om at bli på dans humör!!

Annars då? Jo igår hade jag ett brev i min brevlåda.. Och då ett RIKTIGT handskrivet brev och inte en räkning. Såg direkt på stilen att de va från min mamam! Åh va glad jag blev=) Så lite gör SÅÅÅÅ mycket.. Och idag när jag kom hem hade jag fått ett till brev. Adresserat till syster Janni.. Då hade min minsta lille bror Emil ritat en igelkott till mig=) gulle.. De stod sen att han gillade mig och vill att jag skall komma och hälsa på.. Sötnos.. Måste verkligen se dom snart. De är alldeles för läng sen nu!!!! Jag saknar dom alla!!

Nej om jag skulle duscha nu då. Skall upp tidigt imorn och sen iväg på jobb igen..
Har kikat på resor ikväll med Jonas. Måste väl jobba om man skall kunna åka iväg och sola sig lite i vår=) Vill verkligen åka!!!!!!!
Godnatt!
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar