fredag 11 september 2009

Hjälp va har hänt??

Ja HJÄLP vad har hänt? Jonas bror va över ikväll och försökte lära oss lite om datorn och allt man kan göra på den. Han hjälpte mig att fixa musik till mobilen.. Så nu är jag laddad för ännu mer promenader... Sen va de nåt foto program oxå som han hade installerat.. MEN nu har nåt hänt.. Så nu hittar jag inte längre alla våra bilder där dom brukar va?!?!??! Öh va gör jag då????? Han måste nog komma hit snart igen för de går ju inte om jag inte kan få fram mina bilder...

hmmmm.... Köpte iaf en ny jacka idag=) glad.. Jag var den fösta som köpte den, så alla ni som kommer efter och köper den.. Härmisar=) hahaha.. Ganska nöjd över mitt val..
Men om jag nu bara skulle hitta alla bilder så skulle jag bli glad...

Nå ja jag hittar dom väl en annan dag då.. Orkar inte hålla på nu. Klockan är som vanligt massor.
GODNATT=)

1 kommentar: