tisdag 8 september 2009

Ja får se nu då...

Ja nu får vi se hur detta skall gå?! Har ju bestämt mig för att jag skall må bra nu... Fast jag vet ju att jag inte helt kan styra hur alla känslor är. Men min plan är ju att nu försöka släppa lite på en del saker som tynger mig.. De är ju ändå bara jag som blir lidande av att jag tänker så mycket..
På ett vis känns mina ögon tunga idag.. Men jag har ändå haft en ganska bra dag idag.. örjade dagen ganska lugnt. Drack en hallon, blåbärs smothie (eller hur de nu stavas) Kollade på våra bästa år. Sen gjorde jag mig klar och åkte till Stan. Till Cecilia. Hon skulle klippa mig. Nöjd blev jag. Fick behålla mitt långa hår=) Men hon tog bort de som va "skadat" och fult... Så nu känns de fint=) Sen tog jag ett snabbt varv på stan. Vill ha en jacka.. Men hittade ingen. Sen fikade jag med Malin och hennes mamma på bagarstugan.. Trevligt.. Sen åkte jag med hem till Malin och kollade på och hjälpte till med att färga hennes hår.. haha en Normal färg som jag och hennes mamma sa=) de va en utmaning för henne=) hehe. Sen åkte jag hem vid kvart över sju på kvällen..


När jag va på stan hittade jag ett par skor som JAG VILL HA!!!! Men de fanns inte i min storlek.. Kanske jag skulle ha dom saom fanns men jag vågade inte chansa.. MEN fan va jag vill ha dom. Skulle bli så glad om jag hade dom. Svarta Reebok med rosa och guld detaljer.... Åhh=) JAG skall ha dom.. Men måse nog ta mig till sverige om jag skall få dom.. Behöver verkligen nya skor.. Mina är trasiga i hälen så jag har fått ett konstigt, stort, hårt, skavsår på höger fot som inte vill gå bort.. Så nya skor behöver jag vrkligen. Ett par till vardag och ett par när jag går ut och går..=)

Här om dagen va vi ju ut och sköt gräsand.. Och idag lagade min underbara sambo dom till middag.. Och jag måste bara säga de.. Men guuud så gott.. De va helt fantastiskt.. Jag trodde inte jag skulle tycka om de så mycket, men de va helt ljuvligt!!! De vill jag ha igen snart....


Tror att de har hänt nåt med datorn igen? enligt mig lyser inte skärmen som den brukar.. ?! Hmmm.. Nu är de nog absolut dax för en ny dator.. Men man skall ju ha pengar till allt man vill ha oxå...
Nej nu plocka undan tvätten jag vikt ikväll.. Sen är de nog sängen som gäller och ladda för nya tag imorn..
Godnatt

1 kommentar:

  1. Öh? Får man skjuta gräsand, va inte den åländska fågeljakten typ över eller? :)

    SvaraRadera