torsdag 1 oktober 2009

Ännu en dag..


Ja nu har ännu en dag passerat. Tiden bara flyger iväg.. Och klockan är som vnligt mycket och jag sitter uppe.. Fan att jag inte kan lägga mig i tid. Jag känner mig trött men ändå inte. Måste va jätte trött innan jag kan lägga mig i sängen.. Hatar att behöva ligga vaken. jag är van att somna direkt. Men lägger jag mig då medans jag fortfarande är ganska pigg så blir jag bara att tänka på en massa saker...
Och så ligger man där vaken. Men snart har nog min gräns kommit. Känner att mina ögonlock börjar tyngas lite...

Hmm... ja men som de flesta idag så har man väl sett på Idol. Och ja, jag tycker att Erik är bäst.. jäklar vilken röst. Jag kan ju inget om musik. Men de låter bra i mina öron de han framförd idag. Fantastiskt. Skulle ju va kul om man själv kunde sjunga. Men de kan jag ju inte. Ibland när jag sjunger i bilen måste jag höja volymen för att jag inte vill höra mig själv=) haha.. Illa... Men va fan är man ensam i bilen kan man väl lika bra pasa på att sjunga.

Tänkte på min lill kisse ikväll oxå och fällde några tårar.. Saknar han så... Mossa stack ut, och henne har ja inte fått in. Kan inte lägga mi fören jag fått in henne.. Är livrädd att hitta henne överkörd oxå... Nu mera har jag henne gärna inne. Tvingar inte ut henne som förut.. Även om de är bra för henne att va ute.. Men men, jag får helt enkelt ropa lite till så kommer hon nog snart. Hon brukar inte gå så långt och ofta kommer hon in ganska snabbt..

Hmm... enligt datorn är nu klockan 00.18. Så nu borde de va Oktober oxå.. Shit va fort de går!! De va ju just sommar.. Men nu är de verkligen höst på riktigt.. Huj huj...

Nej nu ropa på katten, hoppas hon kommer så att jag sen kan gå i säng.. Skall ju upp om bara några timmar igen. Klockan ringer 06.15, sen är de jobb igen som vankas..
Så Godnatt
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar